Friday, April 21, 2006

AAARRRGGGHHH!!!

Okay, so I'm really sick of Subway. Like, yeah. I wanna kill it. And daylight savings time. Stupid Mitch Daniels. I wish he'd just go die, or better yet, do something so incredibly stupid and offensive that even his goddamn sheep supporters would see what a moron he is and we could have a reason to boot him out. But still, the damage is already done. Damn daylight savings time. We seemed to be getting along just fine without it.

But I digress....see, the reason I'm all mad at DST is that now, everybody's all like, "Hey, let's go to Subway at 9:52 pm! woo!" We close at 10 o'clock, right, and I'm all by my lonesome because the pre-closer leaves at nine, and so I've got like, ten people in line and a huge pile of dishes to do and a million other things besides. AND they've added more stuff to do to the closer's list. So whereas I used to be able to get out of there by 10:15 on a reasonable night, now I'm there 'til 10:50 or later. Joy. AND, the fucking lock on the door still isn't fixed. It's been broken for over 10 months now. YOU CAN'T LOCK THE FUCKING DOOR FROM THE INSIDE!!!!! I didn't mind it so much when I was only there for like, 15 minutes, but if I'm gonna be there for almost an HOUR, well, yeah. I don't like it, and I don't care if it is the tiniest little excuse for a town in the world, it's on the goddamn highway alright? You can't just assume nothing's going to happen, because that's when something DOES happen---we already got burglarized once since I've been working there---I DON'T LIKE IT. GRRR!!!!

Anyway....yeah. I'm in a pissy mood tonight. I'm even cursing, I'm so grouchy. Ah well. It feels good to drop the f-bomb now and again---it lets off steam. And sometimes you just have to sit and stew, so that's what I'm doing. The whole world's full of fucking idiots and they're all being drawn to ME. Fuck.

I'm going to bed now. Meh.

Monday, April 17, 2006

My spring break was better than yours.

WOOT! So anyway, I'm back, and I have finally achieved that wonderous feat of having "NO NEW MESSAGES" again---whew! Remind me not to leave for two weeks at a time again....sheesh.....

So anyway, yes, Mexico was grand. Eight of us went, and we stayed with Mexican families, and took Spanish classes at the ICO (Instituto Cultural de Oaxaca, or something close to that) and workshops in the afternoon (I took ceramics and weaving) and salsa lessons! And then besides that we walked around Oaxaca a bunch and saw all sorts of interesting things, and we took trips to Tule, Teotitlan, and Monte Alban. Tule is this little village where they have a ginormous tree which is about 2000 years old; it is really famous for all the shapes you can see in its branches, supposedly. I could see most of them, but, well, I think some people have too much time on their hands. But it was nifty anyway. Teotitlan is another village, which is famous for its weaving. We got to see people weaving stuff by hand and the stuff they use to dye it and everthing; very interesting. I bought a rug. It is loverly. And then Monte Alban is ruins, and ruins are ruins, what more can I say? They were cool. The stairs were huge. It was on top of a mountain so there was a nice view.

Anyway, it was a lovely trip. My pictures were taken with a crummy $4 camera, so we'll see what I come up with when I get the film developed, but don't expect anything. If you want to see pictures (and you should) go check out Brock's page; he went too, and he's got some good ones. He also has a list on his page of the many hilarious inside jokes that none of you will understand because you weren't there but you should see them anyway because you just should.

So yeah. Good times. It almost makes me wish I wasn't graduating this year so I could go again next year. Almost. :D

Alrighty, well, yeah. I gotta go to bed now, 'cause I don't have school tomorrow and I have PLANS!!!

Brock, tu sabes.

Later!